reklama

Následky šou menom SUPERSTAR

Nedeľa večer. Školákom na strednom Slovensku nasledujúce ráno začínajú jarné prázdniny a ja si sväto-sväte sľubujem, že skôr ako o desiatej ma z postele nedostanú ani padajúce fúriky. Pondelok 7:36 ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)
Podobáme sa?
Podobáme sa? (zdroj: superstar.sk)

G8 ozývajúca sa z môjho telefónu ma núti prehodnotiť svoje skalopevné rozhodnutie. Nadávajúc sama sebe ako som si len mohla zabudnúť vypnúť zvuk pozerám na blikajúce „hovor“ na displeji. (Do hája a na to clipko som sa prečo nedala nahovoriť?!“)

Dúfam, že to budú aspoň tie padajúce fúriky a nielen mama, že nemám zabudnúť žehliť. Neochotne teda zdvihnem a po odpovedi na moje rozospaté „prosííím“ mám chuť vraždiť!

„kto je tam?“

„no prepáč? Veď ty mi voláš!“

„ale kto je tam?“

Znechutene položím, no môj spánok je nenávratne preč. V priebehu 3 dní, počas ktorých prijmem desiatky hovorov a blikajúca obáločka sa rozsvieti tiež aspoň tucetkrát, hovory preberám ako NsP Brezno aj Výrobňa vzducholodí Košice a napokon už len nemilosrdne stláčam červené „céčko“, sa dopátram k rozlúšteniu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ľudia, verte tomu alebo nie, ale JA SOM MARTINA ZO SUPERSTAR!

Každým tónom G8 teda predýchavam naivitu všetkému veriacich ľudí, ktorí naleteli na niečí podarený žartík. Po tom, ako som skoro položila vlastnej sestre už to vrie aj v mame, ktorá sa teraz hrá na moju súkromnú ústredňu.

Zábava graduje, graduje, graduje a šialenstvo menom superstar privádza do šialenstva aj mňa.. Z pochopiteľných dôvodov.

Lenka Giertlová

Lenka Giertlová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tohtoročná maturantka, 100% blíženec, milovníčka slnka, skrachovaná športovkyňa a technický antitalent. LienkaG@hotmail.comICQ-273003517 Zoznam autorových rubrík:  poeziaLen tak..postrehySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu