reklama

A už je po lete..

Tento rok som ho strávila, aspoň pre mňa, netradične. Žiadna dovolenka, žiadna naháňačka za brigádnickymi peňiažkami....Leto plné šokov, prekvapení a svojskej zábavy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Ako tohoročná absolventka strednej školy som sa musela, ale nechcela, rozlúčiť s ľudmi, s ktorými som strávila štyri nádherné roky. A tak deti tvrdohlavé, sme sa vybrali na dvojmesačný výlet. Smer- Bratislava. Plná zážitkov - od úžasných až po tie menej príjemnejšie- som zasa doma. A ako to vypadá, keď stvora z dediny zavíta do "veľkomesta"?

Nie som totálna sedliačka-to teda nie! Ale nenávidím bratislavskú MHD-pardon.Keď som sa konečna naučila systém a potrebné spoje prekvapila ma výluka električiek, dopravná nehoda blokujúca cestu alebo najnovšie-všetci vieme-trable s mostami. Milujem pražské metro a môj bycikel! :-)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Hm..ubytovanie? O pár dní sa z nás stávajú vysokoškoláci a tak sme sa celá partia rozhodli vyskúšať internátny život v predstihu. No zábava! Tekutá strava v podobe sáčkových polievok, tesco coly a "kvalitného" alkoholu. Áno, áno...už som si stihla vybaviť privát, nebojte sa o mňa. :-)

Ani prechádzky mestom naozaj nie sú dvakrát bezpečné.. Kamaráti ma začali volať "mužolapka",a keď sa im zunovalo dávať pozor na každý môj krok musela som sa to naučiť sama. Návrhy vo výťahu, oblapkávanie za zadok v autobuse, a pozor, 50ročnému dedkovi na zastavke!

V každom prípade-užili sme si veľa zábavy. V pokladni, kde sme zarábali na vreckové, v puboch, na diskotékach, veľkej obľube sa tešili aj párty končiace na -"ica"...(rozumej balkónovica, chodbovica, izbovica..atď.). Nenudila som sa naozaj nikdy.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

No a konečne som doma. Raňajkujem v serióznej kuchyni seriozne plnohodnotné jedlo; nesprchujem sa v kúpelni s druhmi plesní, aké nevypestujú asi ani študenti biológie, ale napúšťam si vaňu plnú bubliniek..

Krásne leto, len si po ňom potrebujem trocha oddýchnuť. Idem k moru... Majte sa. :-)

Lenka Giertlová

Lenka Giertlová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tohtoročná maturantka, 100% blíženec, milovníčka slnka, skrachovaná športovkyňa a technický antitalent. LienkaG@hotmail.comICQ-273003517 Zoznam autorových rubrík:  poeziaLen tak..postrehySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu