reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lenka Giertlová

Lenka Giertlová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tohtoročná maturantka, 100% blíženec, milovníčka slnka, skrachovaná športovkyňa a technický antitalent. LienkaG@hotmail.comICQ-273003517 Zoznam autorových rubrík:  poeziaLen tak..postrehySúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Dobrodošli u Hrvatsku republiku

Lenka Giertlová

Dobrodošli u Hrvatsku republiku

Tento článok chce byť reakciou na istý článok z obdobia letných mesiacov, dovoleniek no mňa k nemu doviedlo až moje súčasné pátranie po online chorvátskom slovníku.

  • 19. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 982x
  • 6
A už je po lete..

Lenka Giertlová

A už je po lete..

Tento rok som ho strávila, aspoň pre mňa, netradične. Žiadna dovolenka, žiadna naháňačka za brigádnickymi peňiažkami....Leto plné šokov, prekvapení a svojskej zábavy.

  • 13. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 105x
  • 5
Milujem dnešok a ľudí, ktorí vedia, kedy prísť

Lenka Giertlová

Milujem dnešok a ľudí, ktorí vedia, kedy prísť

Milujem pocit, ktorý mám, keď odignorujem budík. Pocit, keď ma o pár hodín zobudí telefón a spolužiačka mi povie, že ma príde pozrieť, hoci máme sedieť v škole. Aj paradoxný pocit, keď si hneď na to všimnem SMS od človeka, na ktorom mi záleží a on mi napíše, že chce aby sme zostali kamaráti a ja viem, že je to tak lepšie...

  • 2. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 205x
  • 7
Valentín a valentínky

Lenka Giertlová

Valentín a valentínky

S týmto sviatkom je to ako v pesničke od Desmodu: Dobrý nápad. Nie je to zlá myšlienka: v tento deň máme možnosť poďakovať tým, ktorí nás ľúbia a osláviť spolu lásku, ktorú cítime.

  • 14. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 080x
  • 4
je rozdiel medzi etikou mladých a dospelých?

Lenka Giertlová

je rozdiel medzi etikou mladých a dospelých?

Uvedomujem si, že ako človek putuje životom, čelí aj nepriaznivému počasiu. Ocitne sa uprostred hurikánu a potom sa raduje zo slnečného svitu. Necháva sa ovplyvňovať citmi, túžbami, pudmi a jeho prežitie je určované jedine silou jeho vôle. Tá sa ohýba, formuje, ale verím, nezlomí. Ak sa človek chvíľku neovláda, dopustí sa čohosi, čo by sme nazvali neetickým činom, morálnym priestupkom.

  • 3. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 493x
  • 12
reklama
Nová forma maturít

Lenka Giertlová

Nová forma maturít

Ako človek, ktorého sa bytostne dotýka nová forma maturity mám asi právo vyjadriť svoj názor. Všetko je hore nohami!

  • 2. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 151x
  • 15
reklama
SkryťZatvoriť reklamu