reklama

Milujem dnešok a ľudí, ktorí vedia, kedy prísť

Milujem pocit, ktorý mám, keď odignorujem budík. Pocit, keď ma o pár hodín zobudí telefón a spolužiačka mi povie, že ma príde pozrieť, hoci máme sedieť v škole. Aj paradoxný pocit, keď si hneď na to všimnem SMS od človeka, na ktorom mi záleží a on mi napíše, že chce aby sme zostali kamaráti a ja viem, že je to tak lepšie...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)
Obrázok blogu
(zdroj: T17)

Páči sa mi pocit, keď sa mi tá spolužiačka-najsamúžasnejšia priateľka, ktorá vždy vie kedy prísť hrá s vlasmi a počúva moje citové výlevy.. Aj ten zvláštny pocit, že keď ju potom idem odprevadiť, mi senilná babka môjho suseda, ktorá si ani napamätá ako sa volá, kýva z okna. Milujem aj pocit prehrešenia voči línii, ktorý ma ovládne sediac vonku na tráve, keď sa napchávam gumenými medvedíkmi. Milujem ten pocit spokojnosti z celého takéhoto dňa!

Možno sa nedočkám vášnivých objatí, ale postačia aj tie priateľské. A ak mi raz zavolá presne takto ON, budem sa tešiť práve tak ako teraz, lebo niet nad krajšie dni ako tie strávené s priateľmi. Pocit sklamania je len dočasný..

Lenka Giertlová

Lenka Giertlová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tohtoročná maturantka, 100% blíženec, milovníčka slnka, skrachovaná športovkyňa a technický antitalent. LienkaG@hotmail.comICQ-273003517 Zoznam autorových rubrík:  poeziaLen tak..postrehySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu