reklama

Život čaká na nás, my čakáme na život

Keď som bola malá fascinoval ma oheň takisto ako všetko, čo som nepoznala. Vedela som, že pec sála teplo, ale oheň som nevidela..a tak som sa popálila. Teraz už viem, kde sa môžem pece dotknúť bez toho, by som si ublížila a už nie som zvedavé a večne prekvapené dieťa. Je jedno, čo robíme, odkiaľ prichádzame - život zaujíma len jedno jediné: kam ideme. Máme v tom jasno?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

 Vlastníctvo nás nerobí ani spolovice takých šťastných, ako nás robí nešťastných strata.  A ja vlastním dnešok. Dnešok, ktorý je lepší ako desať zajtrajškov. Mám úžasných kamarátov, zvykla som si dokonca aj na účtovníctvo..!

Túžime po zodpovednosti, samostatnosti hoci sa jej podvedome desíme. Túžime po všetkom, čo nepoznáme, lebo to čo sme videli doteraz a čo poznáme nás vháňa do náručia toho neznámeho. A predsa akýsi nevysvetliteľný strach na nás máva a volá nás späť, do bezpečia detstva. Bojíme sa vlastného zlyhania. Máme strach, že sa sklameme v očakávaniach, ktoré máme, že sa sklameme sami v sebe, strach, že nás sklame život a my sklameme jeho.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nie sme deti, ani nechceme byť. Nie sme dospelí, a ani tými nechceme byť. Nechceme byť pánmi svojho osudu, skôr jeho fanatickými poddanými. A možno práve priznaním si svojho strachu robíme ďalší pokrok.

Pokrok nespočíva v zničení včerajška, ale v zachovaní tej jeho esencie, ktorá obsahuje silu vytvoriť lepší dnešok. Dnešok, ktorý je lepší ako desať zajtrajškov. A vytvoriť aj ten obávaný zajtrajšok. Teším sa naň.

Lenka Giertlová

Lenka Giertlová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tohtoročná maturantka, 100% blíženec, milovníčka slnka, skrachovaná športovkyňa a technický antitalent. LienkaG@hotmail.comICQ-273003517 Zoznam autorových rubrík:  poeziaLen tak..postrehySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu