reklama

Prečo som tu zasa

Viem, dlho som sa tu nevyskytla ani ako pasívny čitateľ. Dôvody asi nikoho nezaujímajú. A vlastne, ani mňa nie. Skôr je možno zaujímavejší dôvod, prečo som sa tu znova vyskytla.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Študentka žurnalistiky akosi stratila chuť písať mysliac si, že jej volenie slovíčok k opisovaniu emócii či zážitkov aj tak nikoho nezaujíma. Pravdupovediac, mňa naozaj zaujímajú témy, ku ktorým je možno najlepšie sa nevyjadrovať.

Ale som tu, lebo mám naliehavú potrebu napísať sem jednu opozdenú reakciu na jeden článok, na ktorý som pred pár minútami narazila cez google. Moja subjektívna reakcia na tému tohoto článku je pravdepodobne dosť rozsiahla na to, aby som sa uspokojila s príspevkom do diskusie... Tak ak vás trocha zaujíma chorvátsko, môj vzťah k nemu a dôvody, ktoré ma k vedú k mojej budúco týždňovej ceste do Splitu... Chvíľočku poprosím.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

S pozdravom Lenka

Lenka Giertlová

Lenka Giertlová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tohtoročná maturantka, 100% blíženec, milovníčka slnka, skrachovaná športovkyňa a technický antitalent. LienkaG@hotmail.comICQ-273003517 Zoznam autorových rubrík:  poeziaLen tak..postrehySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu